Бред Пит ја откри тајната за доброто стареење: Ова е тајната на неговиот изглед
Филозофијата за нега на кожата на Бред Пит гласи „нека биде едноставно“: „Чистење, серум, крем. И тоа е тоа“, објаснува тој. „Пробав голем број производи претходно, а некои вклучуваа многу чекори и тоа не е за мене, ми треба едноставна рутина“.
За Пит (60), оваа едноставна рутина доаѓа од неговиот француски бренд за нега на кожа Beau Domaine, кој го основал со семејството Перин, кои исто така се негови партнери во производството на многу популарното розе Côtes de Provence од неговото биодинамично лозје, Шато Миравал. Тие работат заедно од 2012 година.
Beau Domaine не е исклучиво за мажи. Ниту, пак, е дизајниран да го врати часовникот назад – како што вели Пит, „терминот „анти-стареење“ е погрешен“ – туку да го подобри здравјето на кожата со текот на времето користејќи антиоксиданти добиени од грозје. „Веруваме во добро стареење, со здрава кожа која грациозно старее“, додава тој.
Пит енергично ги тестираше самите производи една година пред вистинското лансирање на производите за нега на кожа во 2022 година. „Знам дека речиси секој ден се лансираат нови производи, па да не видов вистинска разлика во мојата кожа, немаше да се мачиме“, објаснува тој. „Точно, немаше да го направиме тоа ако не мислевме дека тука има нешто валидно, нешто оригинално, нешто што функционира. Бред Пит забележал промена во текстурата на неговата кожа и, како што вели, бил „навистина изненаден“ од резултатите.
Beau Domaine има корист од експертизата на проф. Pierre-Louis Teissedre, експерт за фенолни соединенија од грозјето и генетичар проф. Николас Леви, кој ја истражувал прогеријата, исклучително ретко генетско нарушување кое предизвикува предвремено стареење кај децата. Петнаесет години во изработка, линијата за нега на кожата содржи две патентирани активни состојки, GSM10 и ProGR3.
Пристапот беше разгледан од самиот почеток: „Нашата цел е да ги имитираме органските циклуси на природата, каде што отпадот не постои“, објаснува Пит.
Производите, кои веќе имаат лојални следбеници, му одговараат на Пит без разлика дали е во Прованса во пролет или Америка во зима, бидејќи постојат две формули – едната течност, другата побогата со текстура – кои треба да се користат според типот на кожата и временските услови. Сите производи мирисаат суптилно и свежо.
Опишувајќи ја негата на кожата како „семејна авантура“, ко-основачот Пјер Перин ни кажува дека одличните прегледи на производите досега „потврдуваат години напорна работа и бренд во кој длабоко веруваме, а кој ги одразува истите вредности на почит кон природата.