Бугарија одвои 260 милиони евра за реконструкцијата на пругата кон Македонија

Бугарската национална компанија „Железничка инфраструктура“ (НКЖИ) ги избра градителите за модернизација на железничката линија Софија – Перник – Радомир и Ѓуешево – граница со Македонија. Вкупната вредност на можните договори за поправка на делниците е над 260 милиони евра без ДДВ.

Бугарската национална компанија „Железничка инфраструктура“ (НКЖИ) ги избра градителите за модернизација на железничката линија Софија – Перник – Радомир и Ѓуешево – граница со Македонија. Вкупната вредност на можните договори за поправка на делниците е над 260 милиони евра без ДДВ.

И двата проекти се дел од Коридорот 8, а нивната имплементација е важен чекор кон обновување на железничката мрежа и подобрување на регионалната поврзаност помеѓу Црното и Јадранското Море, објаснува НКЖИ.

Делницата од Софија преку Перник до Радомир ќе ја поправи конзорциумот ИСПА, кој понуди 210 милиони евра.

Инаку, треба да се изгради двојна железничка линија за брзини до 160 км/ч, да се реновира развојот на пругата кај станиците и целосно да се елиминираат премините на ниво со патен и пешачки сообраќај.

Рокот за имплементација е до средината на 2029 година, објави НКЖИ.

Конзорциумот „Ѓуешево 2025“ е избран за поправка на железничката линија од Ѓуешево до границата со Република Северна Македонија. Цената што ја понуди е речиси 50 милиони евра без ДДВ за делницата од 2,4 км.

Јавната набавка за последните 2,4 км од железничката станица Ѓуешево до границата со Македонија е во фаза на инженерство – проектирање и изградба. Покрај изградбата на пругата, планирана е и реконструкција на железничката станица Ѓуешево, која ќе стане гранична патничка и товарна станица за Шенген.

Рок за завршување на активностите е до крајот на 2028 година за целата делница, освен за последните 420 метри до тунелот.