Бугарија пресмета: Коридорот 8 ќе ја чини три милијарди лева

Инвестициите во железничката инфраструктура во правците од Коридорот VIII, Софија-Пловдив-Бургас и Карнобат-Синдел-Варна надминуваат 3 милијарди лева. Ова ги вклучува сите проекти кои се веќе завршени и оние кои се во тек. Активно работиме на финализирање на активностите за реализација на проектот за железничко поврзување со РСМ од околу 2,4 километри, кој е планиран за финансирање во рамките на Програмата „Транспортно поврзување“ 2021-2027 година.

Инвестициите во железничката инфраструктура во правците од Коридорот VIII, Софија-Пловдив-Бургас и Карнобат-Синдел-Варна надминуваат 3 милијарди лева. Ова ги вклучува сите проекти кои се веќе завршени и оние кои се во тек. Активно работиме на финализирање на активностите за реализација на проектот за железничко поврзување со РСМ од околу 2,4 километри, кој е планиран за финансирање во рамките на Програмата „Транспортно поврзување“ 2021-2027 година. За да се постигне оваа цел, се користат средства и од Кохезискиот фонд и од механизмот за поврзување на Европа. Изградбата на Коридорот VIII е конзистентна и долгогодишна политика на Министерството.

Ова го изјави министерката за транспорт и врским, Красимира Стојанова, на отворањето на „Железнички форум-2024“ што денеска и утре се одржува во Сојузот на научни и технички синдикати во Софија.

Во рамките на форумот беше истакнато дека Министерството за транспорт и врски продолжува со активното работење на модернизација на железничката инфраструктура согласно стандардите за брзина, безбедност и безбедност. Се прават сите напори за набавка на нов возен парк, така што јасно се чувствуваат предностите на железничкиот транспорт, не само во однос на неговата еколошка предност, туку и поврзани со брзината и удобноста на патувањето. Министерката Стојанова го потенцираше фактот дека за прв пат ќе се финансира набавката на нови електрични локомотиви од Програмата „Транспортно поврзување“ 2021-2027 година, како и огромното доцнење во реновирањето на патничките возови.