Училишните синдикати во Хрватска протестираат против оценувањето и неправедните коефициенти

Во организација на Синдикатот на науки, Училишниот синдикат „Препород“ и Независниот синдикат на вратените во средните училишта во Загреб се одржува протест поради незадоволството од новиот Закон за плати и системот за оценување што треба да стапи во сила во јавните служби од 1 јануари.

Во организација на Синдикатот на науки, Училишниот синдикат „Препород“ и Независниот синдикат на вратените во средните училишта во Загреб се одржува протест поради незадоволството од новиот Закон за плати и системот за оценување што треба да стапи во сила во јавните служби од 1 јануари.

Собирот на демонстрантите на „Адвентскиот протест против оценувањето и неправедните коефициенти“ почна во 13 часот на плоштадот Република Хрватска, од каде што поворката се упати кон плоштадот Бан Јелачиќ, поради што во сила е специјална регулација на трамвајскиот сообраќај.

Многумина демонстранти го изразија своето незадоволство со свирежи, синдикални знамиња и транспаренти како: „Коефициентите се неправедни, бараме промени“, „АП драго мое, наставниците би сакале малку од твојата плата“, „Без акција нема реакција“, „Оценување: Одмазда на лошите ученици со нивните професори“, „Коруптивната власт ја краде иднината“ и „Сè уништивте, но образованието не го даваме“.

Организаторите во пресрет на протестот рекоа дека е клучно да се укаже на нивното незадоволство за воопшто да има измени во Уредбата за коефициенти за пресметка на платите, а имаат три синдикални барања.

Првото е изземање од системот за евалуација или промена на целиот концепт, второто е елиминирање на отпуштањето како последица на оценување во јавните служби и третото е бришење на границата од 20 проценти за договарање додатоци преку колективни договори.

Покрај оценувањето, големо незадоволство кај членовите на синдикатот има и поради неправедно поставените коефициенти кои повторно ги позиционираат вработените во образованието и науката во втор план во однос на другите делови од јавниот сектор.