Текстилниот сектор спасот го гледа во преструктуирање и создавање на брендови
„Мислам дека бројот на работници и понатаму ќе паѓа. Но од друга страна текстилните компании ќе мора да размислуваат за свои брендови, за свој фул-пекич производство каде што додатната вредност ќе биде повисока, а со тоа и средствата што ќе ги добиваат од надвор”, вели Димитров.
Во државата, сепак има текстилни, односно модни брендови кои ги освојуваат и регионалните пазари. Симона Санева сопственик на текстилна конфекција, која произведува брендирана облека вели дека патот до брендирање е тежок, но возможен.
„За разлика од другите компании не зависиме толку од странскиот купувач, нарачател. Имаме свое производство, своја колекција, извозно-ориентирана компанија којашто своите капацитети, односно околу 80 отсто ги покрива со своето производство”, вели Санева.
Венцо Филипов кој е со долгогодишно искуство во овој сектор вели дека за создавање на сопствен бренд потребно е, пред се, знаење.
„Колку што јас сум инволвиран, а често посетувам саеми, за да создадете сопствен бренд треба да имате многу знаење, но и многу пари. Треба ударна реклама и на крајот од се најважен е квалитетот. Без квалитет се ни е џабе”, вели Филипов.
Текстилните фабрики во Штип со години имаат отворени огласи за вработување, но иселувањето на младите е една од најголемите причини што Брегалничкиот регион остана без една четвртина од работоспособното население, а последниот попис покажа дека секој петти граѓанин е над 60 години.