Корисниците на Android паметните телефони во САД наскоро ќе гледаат реклами наместо фотографии на екранот, а новиот заклучен екран е развиен со поддршка на Google од стартап компанијата Glens (Glance).
Индиската компанија „Glens“ моментално води преговори со американските мобилни оператори за маркетинг на смартфони кои прикажуваат реклами и промотивни пораки на заклучени екрани, а договорот треба да се спроведе во следните два месеци, дознава TechCrunch, повикувајќи се на извори кои сакале да останете анонимни..
Компанијата „Glens“ веројатно на многумина им звучи непознато, но во услугите на оваа компанија моментално „уживаат“ околу 400 милиони корисници на паметни телефони во Азија. На тој континент компанијата веќе соработува со големите производители на паметни телефони како Samsung и Xiaomi и сега планира навлегување на нови пазари.