
Масовно труење со храна во загрепската полиција
Полициската управа на Загреб денеска објави соопштение за масовното труење на полицајци во Загреб. Според нив, најмалку осум полицајци почувствувале непријатност откако конзумирале храна подготвена во еден од рестораните на полициската управа во Загреб.
Полициската управа во Загреб вчера добила информација за најмалку осум полицајци кои имале здравствени проблеми откако консумирале храна подготвена во еден од рестораните на Полициската управа во Загреб. Тројца полицајци побарале лекарска помош, а засега немаме информации дали некој од полицајците е хоспитализиран.
Информациите што во моментов ги имаме укажуваат дека сите службеници кои побарале лекарска помош консумирале храна подготвена во ресторанот на Петрињска 30 (на локацијата на ресторанот и храна доставена во мензата на Нехајска 7), велат од Полицијата.
Веднаш по сознанието, работата на ресторанот е прекината до понатамошно известување, изготвени се мостри од храна за анализа, а за настанот се известени санитарната инспекција и Институтот за јавно здравје. Во тек е надзор на работата на услужниот бизнис сегмент поврзан со угостителството, а согласно наодите ќе се спроведат неопходните мерки.
Храната се подготвува во три ресторани на Полициската управа во Загреб на следните локации: Петрињска 30, Круге 52, Хајнцелова 98, а се доставува и во мензата на Нехајска 7. Храната се доставува до мензата која се наоѓа на Нехајска 7. од кујната лоцирана на локација Петрињска 30, со возила за доставување, во контејнери предвидени за таа намена.
Во сите три ресторани дневно се подготвуваат околу 850 топли оброци.
Намирниците на Полициската управа во Загреб се чуваат на суво складирање, во фрижидери и ковчези одделени со алергени и вид на храна, сето тоа во согласност со условите за складирање истакнати на оригиналните декларации за храна од производителот. Набавката на прехранбени производи ја врши МВР.
Нагласуваме дека полициската управа во Загреб во изминатиот период нема евидентирано слични ситуации и веќе ги презедовме сите мерки за утврдување на причината и продолжување на обезбедувањето на услугата на безбеден начин.