Две полетувања и две ненадејни сопирања – што се случувало на летот Лондон-Белград?

„Авионот се залета и почна да кочи со сета сила. Пилотот не извести дека имаме технички проблем“, изјави за N1 еден од патниците на Ер Србија на летот Лондон-Белград на 20 септември. Тој додава дека при следниот обид за полетување, авионот се залетал „уште побрзо и повторно почнал да кочи“ и дека тогаш изгледало дека „едвај закочил“. Патниците пристигнале во Белград со редовен лет, но следниот ден.

Патниците од Лондон требаше да летаат за Белград во петокот на 20 септември во 13 часот и 30 минути, но како што изјави еден од нив за N1, тој момент го чекале повеќе од 24 часа.

„Се качивме на време, сите бевме на место, но поради некоја причина, авионот не стигна на време на пистата, доцнеше еден час… Кога конечно излезе на пистата, се залета со целосно брзина и наеднаш почнал да сопира со сета сила, што ги изненадило и исплашило сите патници. Пилотот не извести дека имаме технички проблем и дека ќе се обиде да го реши покрај пистата“, изјави еден од патниците за N1.

Тој додаде дека патниците во авионот чекале четири часа, но потоа биле известени дека поправката не е можна и дека треба да излезат од авионот.

Авионот бил расипан уште пред вториот обид за полетување.

„На аеродромот (Хитроу) ни рекоа да се пријавиме на капијата во 18:30 часот. Пристигнавме во тоа време и ни рекоа дека се извршени проверките, дека се е во ред и дека ќе полетаме во 19:45 часот“, изјави патникот.

При вториот обид за полетување, според патникот, авионот „се залетал уште побрзо“ од првиот пат.

„Но, тој повторно почна да сопира и се чинеше дека овој пат едвај закочи. Се испостави дека авионот е сè уште расипан и ништо не поправале, но сакале да се обидат да не вратат назад, за да не ни платат ноќевање во Лондон. За среќа и поради одговорното однесување на пилотот, избегната е потенцијална несреќа“, рече тој.

Н1, меѓу другото, ги праша претставниците на Ер Србија зошто авионот не може да полета и зошто, според патникот, проблемот не бил решен пред вториот обид за полетување, како и дали со тоа патниците биле доведени во потенцијална опасност – но одговорот, не стигнал до редакцијата.

Бидејќи по уште еден обид авионот не полетал, патниците чекале речиси два часа за повторно да излезат од авионот, вели соговорникот на Н1.

„Откако ги подигнавме куферите, добивме информација дека хотелите во близина на аеродромот се преполни и дека ќе треба да одиме во подалечен хотел – кој ќе го платиме, а Ер Србија ќе ни ги надомести трошоците. Рековме дека тоа не доаѓа предвид, па ни договорија хотел на половина час од аеродромот“, раскажува патникот и додава дека добиле информација дека „Ер Србија“ ќе „испрати поголем авион“ следниот ден.

Тој вели дека летот во сабота на 21 септември, закажан за 13:30 часот, доцнел час и 20 минути.

„Значи, слетавме во Белград 30 часа по првото планирано полетување“, вели соговорникот на Н1.

Овој патник случајно дознал што е проблемот, кога слушнал како тројца механичари, кои седеле во негова близина во авионот во саботата, велат дека „проблемот бил во левиот мотор, кој не добивал доволно гориво“.

„Се распрашав и дознав дека авионот може да лета без еден мотор, но благодарност до пилотот што не сакаше да ризикува“, изјави еден од патниците на „Ер Србија“ за N1.